segunda-feira, 28 de janeiro de 2013

Весна


Весна прийшла

Трава степів позеленіла.
Весна прийшла;
Квітами покрила все.
Десь на дубах,
гнізда нові будують;
Хоча старі можливо було вживати
-- вони не так і постарілися...
Іще, із року минулого,
твердо стояли на гільках.

Птахи ж не є дурніші від людей.
Навчилися любити все нове...
Старе нехай для тих
долі хто мало має.
А той хто може, закидає
-- свої бажання,
до горизонтових рожевих
і тепліших ночей.
Такі поміщені не серед зимових,
а серед країв землі розквітних.
Там ночі виробляються тепліше
та й граються з людьми
як кольорові барви
маленьких дітей.

Сонні ночі там не існують!..
Здається що світогляд
ногами в гору перевернувся.

Чи праця взавтра буде
для мене то ні з чим.
Тільки я спати не бажаю --
Солодитися літом й
тихеньким вітерцем...
А в решті, я все забуду!
В найгіршім стані,
зроблюся я співцем!?.

Трава степів позеленіла.
Весна прийшла...
В найгіршім стані,
зроблюся я співцем!?.

Nenhum comentário:

Postar um comentário