domingo, 27 de janeiro de 2013

Не карай мене


Не карай мене боже;
В цій справі: вина не моя!
А закон "нового порядка",
що до купи зливає усе,
таке виробляє.
Спорушує все!

В горнятко не може змістити
таке все не погідне --
не все блакитне,
не все зів'ялий лист,
та й все --
для метеликів солодке...

Ось справа у чім.
-- Закрутили мене...
Сказали: Хай буде цей дім
твоя хата... Не забувайже
"є усе наше, те що у нім".

Зрозумій! таж перше почуй:
-- добро тобі чому даюять?
...Напевно,
хотять відібрати твою
одиницю. А тиж, її маєш
тільки одну!
-- Не позбудся! Другої
не так і легко дістати!..
-- Сліз багато із кров’ю
потрібно змішати, щоби
відібрати повагу свою.

Усесвіт не той,
що здається, що нам кажуть
для нас всі фальшиві події.
Не довірюй, так скоро -- як
можливо тобі, в будь яку
модерну дурницю!..

Не карай мене боже!..
В цій справі, не буде
"розляду по правді".

Найперше від усього,
закрий історичну в'язницю.

Nenhum comentário:

Postar um comentário