quarta-feira, 24 de outubro de 2012

Серце замовкло


Не хочу думати сьогодні
Заморений, мій мозок
заморозився!
Мій дух надхення не дочуває
та й гуркіт серця перемінився
-- Здається що замовкло...
Напевне, в своїх турботах,
спочиває...

А голос мій також не грає.
Струни порвалися...
Перемінити їх я зможу?
Як був дитина, мати казала
"то грип, свинячого дохода".
Нема робити що!.. Чекаймо!..
Переможе його сама природа.
Так і було. Велика згода...

Якось зустрівся я із Вангою,
сьогодні. Вона читала
Відкриття книгу. А знала що?
-- "APOKALYPSIS" 12-го року.
7-річна дівчина французьска,
до такого знання стану,
нашу сучасність притягла.
Сказала: Буде голод та війна,
Частина світу загине; Тільки
останеться наша Русь Св'ята!

Не хочу думати сьогодні
Заморений, мій мозок
заморозився! Після промови
Ванги, майже я здурівся...

Nenhum comentário:

Postar um comentário