domingo, 15 de julho de 2012

Що сказати



Що мені сказати?
Розказати як живу?
А чи може,
як весною в лузі
свіже повітря п'ю?..

Не вода лиш наповає
мого коня та мене...
Добре слово,
Щільний обнім брата,
І дівчина красивиця.
Ось і вся моя крамниця.
Мій увесь побут
та й уся моя пшениця...

Я не скажу
й не розкажу про те
про що не знаю.
Не покажу того
чого я сам не маю.

Кажуть люди
лишень те що знають.
Що весна після зими
-- й то не помилково,
в свої руки все хапає.

Що зима, чергово,
за осінню приходить
та й все покривалом
холодної вовни обгортає.
А чому таке буває
я й знати не хочу.

Пити воденьку чистеньку
та повітря удихати й
видихати вуглекислий газ.
Ось таке те що я знаю --
бо дає мені життя нове!..
А другого іншого -- кажу,
гордісно, я й не бажаю!..

Nenhum comentário:

Postar um comentário