segunda-feira, 9 de janeiro de 2012

Одне весло

Ввійшов Марко, та й зпитав:
"Татусю! А що ти робиш?.."
Я й відказав: " А знати чому
тобі потрібно? Бож ти ніколи
щось знати про мене бажав!"

Ось так розмова наша ішла
Як гуркіт розійшовся скрізь
-- по всіх просторах весла...
Весло містило два веслярі
Під один ритм потрібні тяарі!

Гребти веслом разом в одну!
Так із човна на берег перейду
Інший зовсім -- спустошений:
"Як в тебе поміч я не візьму".
Бери весло! Плевім в одно!..

Одне весло. -- Два веслярі!..
Зв'яжімо сили наші в цім човні.
Разом до мети перепливемо --
На другім боці, при усті річки,
Нові стосунки в бутті знайдемо!

Ти є мій син. -- Я є твій батько.
Чому питаєш що я таке роблю?
Бери весло, сідай рядом зі мною
Веслуймо в одному напрямку...
Я бачу, річки цеї, другу сторону!

Nenhum comentário:

Postar um comentário